Buro Bressers

BURO BRESSERS

Buyer Journey modeling | Reclamevideo | Fotoshoot

Buro Bressers

Opleidingen en consultancy in Zorgadministratie

Buro Bressers is een enthousiast, gedreven en resultaatgerichte organisatie die werkzaam als (vinden wij) kennisleider binnen de zorgadministratie. Er wordt ook wel gezegd: “Als wij binnenkomen, dan kun je een tornado verwachten”. Zo helpen Sandra en Linda Bressers om bedrijven en hun personeel expert te maken in zorgadministratie.

Met het uitgebreide en ‘one-of-a-kind’ opleidingsaanbod van Buro Bressers kan iedereen een expert worden van zorgadministratie en -registratie, van inkoop- tot aan het verantwoordingsproces. Bij organisaties waar het overzicht verdwenen is, zet het Buro zich in als daadkrachtige en uiterst-effectieve consultants. Zo passen Sandra en Linda hun (18 jaar) ervaring toe, om opleidingen en consultancy aan te bieden die nergens anders op dit kaliber te vinden is.

Buro Bressers
fotoshoot werksituaties

De Opdracht

Een online strategie, fotoshoot voor webcontent en een reclamevideo

Buro Bressers zag door de vele adviezen van externe partijen door de bomen het bos niet meer. Daarom hebben wij hen geholpen om een stapje terug te nemen en te kijken naar de algehele strategie. Zo hebben we kunnen definiëren wat er nu daadwerkelijk nodig was om de doelstellingen te bereiken.

Op basis van de uitgewerkte Buyer Journey hebben we adviesfunnels opgesteld voor de nieuwe online strategie van Buro Bressers. Ook werd hierdoor al snel duidelijk wat de inhoud van de content moest gaan worden, ook wanneer er eventueel een nieuwe website zou komen.

De opdracht die hieruit ontstond was het uitvoeren van een fotoshoot die de gehele website vult met relevante en overtuigende content, op basis van de behoeften van de doelgroep. Hiernaast ontstond ook de vraag voor een reclamevideo voor de nieuwe opleidingen van Buro Bressers.

Meetbare en converterende content, op basis van sterke marketingmodellen

Overtuigende foto’s voor een nieuwe website, een social media/ website  contentpakket en een effectieve reclamevideo

Het resultaat? Een uitgebreide fotoshoot die alle onderdelen van de Online Buyer Journey toepast. Hierdoor zijn de geproduceerde foto’s gebaseerd op de relevante triggers van de doelgroep, in ieder moment van het potentiële beslisproces. Iedere foto is gemaakt met een doel en wordt slim toegepast op de relevante posities op de website of voor toekomstige content. Hierdoor kan Buro Bressers deze content ook inzetten voor acties, posts, berichten of andere online communicatie. Voor welk product, bericht of onderwerp dan ook.

Het doel van de reclamevideo is het aanbod en de conversie van de scholingen van Buro Bressers. Hierin stonden de verschillende aspecten van de opleidingen, de scholingsportaal en de kennisbank centraal. Door ook hier de bevindingen van de Buyer Journey toe te passen, is ieder shot van de reclamevideo geschoten met een doel. Zo spreekt de video de doelgroep aan in relevante triggers, op ieder mogelijk moment van het beslisproces, met een relevante CTA.

Contact opnemenBekijk onze werkwijze
Buro Bressers

Het resultaat: Buro Bressers Reclamevideo

Een fotoshoot en reclamevideo voor Buro Bressers in 6 stappen

1

Kennismaking + offerte
Na vele gesprekken en offertes met marketingbureaus zag het team van Buro Bressers door de bomen het bos niet meer. Op basis van de voorgaande voorstellen en onze kennismaking, hebben wij voorgesteld om eerst een Buyer Journey sessie te voeren, om zo de vervolgstappen te ontdekken.

2

Buyer Journey mapping
Alle relevante triggers die de doelgroep overtuigt in ieder moment van het beslisproces is in kaart gebracht. Op basis hiervan is een duidelijke funnel opgebouwd en zijn de nodige middelen bepaald. Voor de website bleek effectieve en overtuigende content nodig.

3

Pre-Productie
Met behulp van een effectieve shotlist, duidelijke callsheets en een ijzersterk non-fiction script, waren wij klaar om converterende content te produceren. Dit resulteerde in de website-content fotoshoot en een reclamevideo.

4

Productie
Binnen een halve productiedag was de gehele fotoshoot afgerond. Binnen 1 productiedag hebben we de audiovisuele opnames kunnen uitvoeren. Zoals onze klanten dit gewend zijn van ons, staat professioneel voorkomen, heldere communicatie en plezier tijdens iedere productiedag centraal.

5

Post Productie en Beta oplevering
Tijdens deze fase wordt al het bewerkte materiaal aangeleverd voor een revisieronde. Bij dit project was er weinig revisie nodig, dus de oplevering volgde zeer snel.

6

Oplevering en optimalisatie
Een collectie aan prachtige foto’s die volledig voldoen aan de doelen die iedere contentpagina moet behalen. Ook hebben we dit aangevuld met foto’s die toekomstige social content kunnen ondersteunen. De reclamevideo voor de scholing werd een effectieve -en doordachte eindproductie, die geheel meetbaar en direct inzetbaar is opgeleverd.

Hoe deze klant de samenwerking met LotRijk heeft ervaren

Leave a Reply